Dünyanın önde gelen AdTech şirketi GoWit, Orta Doğu’nun anne, bebek ve çocuk ürünlerinin lider perakendecisi Mumzworld ile Perakende Medya ortaklığı kurdu. GoWit reklam platformu sayesinde, markalar farklı kanallarda hedefe yönelik ve kişiselleştirilmiş reklamlar sunarak Mumzworld müşterilerine kesintisiz ve etkili bir alışveriş deneyimi yaşatacak.
Çok kanallı Perakende Medya reklamcılığında küresel ölçekte faaliyet gösteren AdTech öncüsü GoWit, Orta Doğu’nun anne, bebek ve çocuk ürünlerinin lider perakendecisi Mumzworld ile güçlerini birleştirerek Perakende Medya ortaklığını duyurdu. Bu iş birliği, GoWit’in BAE (Birleşik Arap Emirlikleri) merkezli ve MENA (Orta Doğu ve Kuzey Afrika) bölgesine hizmet veren perakendecilere & markalara yenilikçi reklam çözümleri sunma vizyonunun önemli bir adımını temsil ediyor.
Anne, bebek ve çocuk ürünleri kategorisinde milyonlarca annenin güvenini kazanan Mumzworld, geniş ürün yelpazesi ile Orta Doğu’nun özellikle Körfez ülkelerininen büyük ve en güvenilir e-ticaret platformlarından biri haline geldi. GoWit, geliştirdiği çok kanallı Perakende Medya reklam platformu ve doğru reklamı doğru müşteriyle buluşturan yüksek hedefli reklamcılık çözümleriyle, Mumzworld’un online platformu bünyesindeki binlerce markanın hem dijital görünürlüğünü güçlendirmeyi hem de reklam gelirlerini önemli ölçüde artırmayı hedefliyor.
Reklam alanlarını daha verimli ve etkili hale getirerek GoWit iş birliği sayesinde Mumzworld reklamlardan güçlü bir gelir kaynağı elde edecek ve markaların hedef kitlelere çok daha stratejik şekilde ulaşmasını sağlayacak. Üstelik tüketicilere ihtiyaç duydukları ve ilgilendikleri ürün reklamlarını sunan GoWit reklam platformu sayesinde, Mumzworld müşterileri kaliteli bir alışveriş deneyimi yaşayacak.
Veriye dayalı Perakende Medya reklamlarından maksimum etkileşim
GoWit’in sunduğu self-servis Perakende Medya platformu sayesinde markalar, reklam süreçlerini hızlı ve kolay bir şekilde yönetebiliyor. Mumzworld platformu üzerinde gösterilen kişiselleştirilmiş ve yüksek etkili reklamlar hem kullanıcı deneyimini iyileştiriyor hem de satışlara doğrudan katkı sağlıyor.
Bunun yanı sıra GoWit Ticaret ve Perakende Medya Reklam Platformu, Sponsorlu Ürün, Sponsorlu Marka, Video ve Görsel Reklamlar gibi farklı formatlarda reklam imkanı da sunuyor. Markalar bu reklamlar sayesinde, ürünlerini müşterilerin dikkatini çekecek reklam alanlarında göstererek, müşteri dikkatini yakalıyor, marka bilinirliğini organik bir şekilde artırıyor ve satış oranlarını yükseltiyor. Üstelik self-servis platform aracılığıyla, reklamverenler diledikleri kampanyaları saniyeler içerisinde birkaç kolay adımda oluşturarak, birinci taraf verilere dayalı hedefleme seçenekleriyle müşterilere tam da ilgilendikleri anda ulaşılıyor.
GoWit ve Mumzworld ortaklığındaki Perakende Medya platformu, markalar için sadece bir reklam kanalı değil, müşteriyle bağ kurmanın, satışları artırmanın ve rekabette öne çıkmanın vazgeçilmez bir aracı olarak öne çıkıyor. GoWit’in teknoloji gücüyle birleşen Mumzworld’ün müşteri kapasitesi, Orta Doğu’nun yükselen e-ticaret rekabet ortamında, bölgedeki birçok markaya etkili bir büyüme fırsatı sunuyor.
Orta Doğu’nun dijital dönüşüm yolculuğunda Perakende Medya reklamları
Orta Doğu, e-ticaret alanında benzeri görülmemiş bir büyüme süreci yaşıyor. 2025 yılına kadar 50 milyar dolarlık bir pazar hacmine ulaşması öngörülen bölge, ticaret ve Perakende Medya reklamcılığı için de dev bir potansiyel sunuyor. Bölgede kullanıcıların yüzde 91’inin aktif olarak online alışveriş yapıyor olmasıyla birlikte, daha fazla görünürlük, daha yüksek dönüşüm ve daha etkili müşteri etkileşimi isteyen markalar, reklam yatırımlarını hızla Perakende Medyaya kaydırıyor.
Geçtiğimiz yıl Orta Doğu’da reklam harcamaları ilk kez 6 milyar doları aştı. Bu yıl ise MENA bölgesinde dijital reklamcılık harcamalarının 25,5 milyar dolara ulaşması bekleniyor. Dünya genelinde hızla artan Perakende Medya trendlerini yakalayan MENA bölgesi bugün hem e-ticaret hem de dijital reklamcılık açısından dünyanın en hızlı büyüyen ve en dinamik pazarlarından biri haline geldi.
Markalar hedefe yönelik ve kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilecek
İş birliği hakkında konuşan GoWit CEO’su Emrah Adsan: “Mumzworld ile hayata geçirdiğimiz bu iş birliği, Orta Doğu’da Perakende Medya reklamcılığını bir üst seviyeye taşıyor. Bölgedeki dijital dönüşümün merkezinde yer alarak, markaların doğru kitleye en etkili şekilde ulaşmasını sağlayacak güçlü reklamcılık altyapısı sunmaktan gurur duyuyoruz” dedi.
Mumzworld Chief Growth Officer’ı Şefik Bağdadioğlu ise, “GoWit ile başlattığımız bu iş birliği sayesinde markaların müşterilere daha akıllı stratejilerle, daha alakalı reklamlarla, etkili şekilde ulaşmalarını sağlayacağız. Perakende Medya reklamları sayesinde, markaların, müşteriler için en anlamlı noktalarda görünürlük kazanmasını hedefliyoruz” diye konuştu.
GoWit hakkında
Dijital reklamcılık alanında çözümler üreten ve global bir teknoloji şirketi haline gelen GoWit, pazar yerleri için çok kanallı Ticaret ve Perakende Medya reklamcılığı deneyimi sağlayan inovasyonlar sunmaktadır. Sektörde 15 yılı aşkın deneyime sahip kurucu ortaklar Emrah Adsan ve Enes Dabanlıoğlu tarafından 2019 yılında kurulan GoWit, sunduğu Perakende Medya reklamcılık platformu GoWit RMA ile online satışların artırılması, müşteri kazanımı ve marka bilinirliğini öne çıkarma gibi etkili ve uzun vadeli çözümler üretmektedir. Birçok perakendeci ve markayı tek bir reklam platformunda bir araya getiren GoWit RMA, Sponsorlu Ürün, Sponsorlu Marka, Görsel, Video ve Mağaza içi reklamlar da dahil olmak üzere çeşitli site içi, site dışı ve mağaza içi reklam formatları sunmaktadır. GoWit, RMA platformu aracılığıyla, Türkiye’nin önde gelen perakendecileri Teknosa, Beymen, Koçtaş ve CarrefourSA’nın yanı sıra, globalde e-ihracat şampiyonlarından Modanisa, Lübnan merkezli teslimat hizmetleri platformu Toters ve Avrupa’nın en büyük fiyat karşılaştırma sitesi Heureka Group ile Perakende Medya partnerliklerini küresel ölçekte genişletmiştir.
Mumzworld hakkında
Mumzworld, Orta Doğu’nun annelere özel ilk ve en büyük e-ticaret platformudur. 2011 yılında kurulan ve bugün Tamer Group bünyesinde faaliyet gösteren Mumzworld, 5.000’den fazla yerel ve uluslararası markaya ait 250.000’in üzerinde ürünü annelerle buluşturuyor. İngilizce ve Arapça olmak üzere iki dilde hizmet veren platform, annelere hamilelik döneminden çocuklarının ilk yıllarına kadar her aşamada kolaylık, onaylanmış ürün kalitesi ve uzman desteği sunmaktadır. Mumzworld, markalar için, bir satış kanalı olmanın yanı sıra, ana sayfa ve mobil uygulama görünürlüğünden CRM ve influencer iş birliklerine, hatta offline kampanyalara kadar uzanan kapsamlı bir pazarlama ekosistemi sağlamaktadır. Özellikle GCC ülkelerinde güçlü bir müşteri erişimi sağlayan Mumzworld, markaların hedef kitleleriyle doğrudan etkileşim kurmasına olanak tanır.
Hibya Haber Ajansı